Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2008 15:04 - Без говорене
Автор: innid Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1471 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.06.2008 15:04


Питам те защо толкова малко си говорим.
Учудваш се на въпроса ми. И ми отговаряш с няколко въпроса, от които става ясно, че няма нужда от много приказки.
Наистина, усещаме се. :) За нещата, които са Тук И Сега почти без думи се разбираме. Понякога с поглед или с някакъв жест, понякога дори и толкова не е нужно.
За нещата, които са извън Тук И Сега - за преди и след, за някъде другаде и за други хора - говорим по малко. Защото не е толкова важно, когато сме заедно. А когато не сме - какво? - out of nothing да си задаваме въпроси по телефона или да си пишем, за да разравяме неща, отминали или неслучили се?! Няма смисъл. Пък и говоренето хаби енергия.

Всъщност, на мен не ми пречи това мълчание. Дори в голяма степен то е благодарение на моето поведение и начин на общуване.
Спъва ме само, когато искам да попитам нещо или да кажа, а не смея. Тогава си мисля, ех, ако повече бърборехме, можеше това да се появи между другото, а сега как да го изтърся.
Както в случая с магическата топка, за който в крайна сметка реших да не повдигам въпроса директно. Не, няма да й правя услугата да й правя място между нас, обсъждайки я.
А можех, когато ти възкликна "За какво ли не се допитват до интернет хората напоследък!", да вляза в тона ти и да вметна "Дори за неща, за които би следвало да се допитват само до човека, когото засягат..."
Но какво щеше да ми даде това? Един разговор, от който остава стипчивия привкус на недоверие, подозрение. Няма смисъл. Тук И Сега няма смисъл.



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: innid
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110596
Постинги: 54
Коментари: 13
Гласове: 427
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031