Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2007 11:59 - Прегръдка недовършена
Автор: innid Категория: Лични дневници   
Прочетен: 696 Коментари: 0 Гласове:
0



Постоянно се връщам там. Може да е клише, но аз го живях и ми беше хубаво.

Нощта на плажа.
Звездите! Толкова много звезди. Дори падащи звезди имаше! Успях ли да си пожелая нещо?
Луната! Толкова близо до нас, истински червена, изтъняла съвсем.
Вълните - пулс - морето е живо! Земята е жива.
Вятърът... Скривам се от него, прегръщайки те... всъщност, теб скривам :)
Плахо, нежно, леко...
Усещам аромата на онези тлеещи пръчици, пропил се е в блузата ти.
Стоплям се отвътре. Превръщам се в твоя дреха. Щастлива съм :)

И другите наоколо - хубаво е, че са тук - весели, поуморени от купона, но все още припяващи :)

И докато си тръгвахме, вървяхме прегърнати, слушах те как дишаш и не исках да те пускам и да спя сама!

А на следващия ден, когато те видях, толкова много исках да те прегърна, че изпитах болка и се сковах. А ти не ме прегърна.
Само ме гледаше и се опитваше да отгатнеш дали си спомням нещо от снощи.
Бях си намислила думи, но нищо не казах. Нищо за предната нощ. Само ти се усмихнах.

Оправдах се пред себе си с присъствието на другите, но и когато останахме сами, пак нищо не казах. Ти също.

Не си донесох мидички от морето, а една порядъчна доза неудовлетвореност. Вече я изконсумирах, а хубавият спомен се оказа с по-галям срок на годност - за щастие! :)

И сега много често се връщам там - в прегръдката...
И си я пожелавам отново и си я дорисувам с целувка...

:)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: innid
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110595
Постинги: 54
Коментари: 13
Гласове: 427
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031